2006-10-31

Tortyr, Banks

Jag satt och slötittade på några komediserier på femman, först Christine (rätt okej serie, om än lite enformig) och sen vännner (The one in Vegas, längesen jag såg det avsnittet faktiskt). Så hände det. Det blev reklam innan Tyra Banks Show intog tv-rutan. Jag har verkligen inte sett ett värre program någon gång. Tyra träffar supermodeller och pratar om hur bra det är med plastiskkirurgi, och om att Heidi Klums bröst blev större än hennes när Klum var gravid. Det här programmet är bara plågsamt, varför vill femman visa oss det här?

Nej, jag ser istället fram emot kvällens säsongsavslutning av Desperate Housewives, den enda serie jag följer slaviskt nuförtiden. Dör Carlos i olyckan som visas i reklamen? Vad har Tom egentligen gjort? Varför skriker Julie? Vad händer med Bree, Andrew och Danielle? Jag är fast, de har fångat mig med sina reklamtrick. Men jag tänker inte ens sörja det, det är bara så spännande.

0 kommentarer: