2006-10-13

Landet runt

För att fördriva tiden en stund tittade jag runt lite bland mina kontakter på Helgon. Konstaterade att de var rätt utspridda. Dessa platser fanns representerade bland folk jag träffat IRL: Gävle, Spånga, Furuvik, Umeå, Bollnäs, Tierp, Storbritannien, Hudiksvall, Huddinge, Varberg, Göteborg, Karlshamn, Valbo, Lund, Limhamn, Vänersborg, Tumba, Årsta, Skanör, Rönninge.

Vet inte hur intressant någon kan tycka att det är, men det här inlägget skrivs också mest för att fördriva tiden ytterligare.

4 kommentarer:

Unknown sa...

yäy rönninge. jag känner mig speciell :D (att du inte bara skrev sthlm alltså :P)

Hudiksvall och Huddinge? vad heter de? bild, förnamn eventuella mellannamn och efternamn, adress, ålder, kön och släktskap också tack

eller ja. namn kanske? :P

Anonym sa...

Malmøøøøø dååå?

Alexandra sa...

Agnes: Men jag har inte dig på helgon :o

Ylva: Haha, Huddinge är en tjej jag inte sett på något år och heter Mikaela. Hudiksvallstjejen heter Michelle ^^

Unknown sa...

äsch då. inga jag känner :P