2006-09-18

Tacklista

Ja, ibland har jag ju som vana att tacka folk hit och dit i bloggen. Men nu kände jag att det var dags att sätta ihop en ordentlig lista med alla jag vill tacka och som har hjälpt mig de senaste månaderna när det varit jävligt. Det blir säkert långt men here it comes:

Tack till...

...Linnea, som aldrig blir trött på att höra mig gnälla, får mig att må bättre och förstår hur jag fungerar.
...Madeleine, som jämt får en att skratta och som alltid är där.
...Sandra, som lyssnar och lyssnar och hjälper en förstå vad man faktiskt känner.
...Anders, som man jämt får slå på och som faktiskt tar mig på allvar trots att jag fånar mig så.
...Pim, som så ofta är solskenet själv och får en att le när man vanligtvis inte skulle.
...Christin, som är så bra på att berömma en och som får en att tycka om sig själv lite mer.
...Micke, som är sådär käck att man blir glad.
...Alexandra, som hör mig prata om samma person om och om igen utan att springa iväg i ren frustration.
...Robin, som åker ända till Gävle bara för att jag fyller år.
...Anna-Karin och Marit, som är så otroligt söta att de ger mig present.
...Ylvan, som jämt ger min fina kommentarer här i bloggen och som lyssnar och förstår så bra.
...Niklas, som inte ser mitt gnäll som gnäll och som klarar av att prata så mycket goja med mig.
...Linus, som förstår hur det är när allt känns sådär jävligt.
...Arvid, som skickade några låtar till mig som varit väldigt uppiggande och som jag lyssnat sönder på sistone (ja, man kan komma med på den här listan för det mesta!).
...pojkAlex, som några gånger fått mig lite gladare med diverse uppiggande kommentarer.
...Tim, som pratat goja om kakor och DS med mig en massor i somras, det var roligt.
...Fredrik, som också stått ut med att prata en massa spel med mig i sommar och som lärde mig spela minigolf (jag var nämligen grym på det nästa gång jag spelade och vann över 20 pers, mwah).
...Ragnar, som gjorde mig sällskap på tåget till Norrköping. Ledsen att jag var så osocial på tillbakavägen.
...Görel, som gjorde mig glad med ett födelsedags-PM.
...Karin, som grävde i köttfärsglassen på SHiRL så jag slapp!
...Andra Karin, som var med och omvandlade Tim till flicka och som var trevligt kramig.
...Matilda, som går långa trevliga nattpromenader, spelar roliga lektioner och också förvandlar folk till flickor.
...Melissa och Marit, som ordnar underbart SHiRL.
...Traxy, som spelar australiensare Maiva kan måla av ifrån olika vinklar.
...Korpa-Malin, som är bäst på att lyssna och hjälpa.
...Admanta-Anna, som diskuterar språk och allt möjligt annat och spelar Bop It medan man går.
...Frida, som var så tokglad att det smittade.
...Anna-Karin (ensam nu då) för att hon bara är en så bra person.
...Carro, som gör så att vi får skrika "Crrfn, Crrfn!"
...Julia, för att hon var så söt som kvicken.
...Högstadie-Malin, som kom till kalajs trots att det var så längesen vi sågs.
...Lina, som aldrig försvinner hur länge man än är tyst.
...Ida, som hade trevligt födelsedagskalas så jag hade något att göra i helgen.
...Sofie E, som också var där och var trevlig.
...Sofie T, som alltid känns som inspirerande på något vis.
...Lillasyster, som faktist är bra att ha ibland.
...Pappa, som aldrig sviker.
...Annica, som man kan berätta allt för utan att bli dömd.
...Lillebror, som jämt låter mig sno hans PS2.
...Greger, som köpte hem massa godis.
...Massa L7:are, som kommenterar bloggar och har sig.
...Fredrik Lindström, som skriver så intressanta böcker (den var oväntad va?)
...Alla som tillverkar serien Friends, som gör att jag kan somna om kvällarna och som piggar upp.
...Isabelle, som gav mig en bok som visade sig vara jätteintressant när jag fyllde och som ger mig valblanketter för vänstern, så jag slapp ansträngningen att leta upp dem på bordet i vallokalen!
...Mamma, för att hon faktiskt försöker.

Åhh, känns som om jag glömt en massa människor som gjort större och mindre saker för mig. Men känner ni er väldigt glömda, kommentera. Det är säkerligen bara mitt dåliga minna som spökar :(

1 kommentarer:

Unknown sa...

jag är jättebra. yäy :D


:P