2006-09-02

Dåligt val

Ja, jag tänkte att jag skulle uppdatera till den nya BETA-versionen av blogger. Det utlovades nya funktioner och en massa sånt fint, så varför inte? Så jag gjorde det.

Och vad händer? Jo, jag har inte hittat någon slags ny funktion som jag har nytta av. Okej, det går lite fortare att få upp sina inlägg, men jag har aldrig förfasat mig över sekunderna man behövt vänta tidigare.

Men så till det riktiga gnället. Innan blev jag autoinloggad på sidan, vilket var jättepraktiskt. I och med att det blivit ihopkopplat med gmail och allt vad det var kan jag visst nu inte logga in med mitt användarnamn utan ska använda min mail. Inget fel med det kan tyckas... men om jag försöker logga in med mitt nick så kommer det ytterligare ett fält där de kräver mailen med. Skriver jag mailen på en gång går det bra, men jag blir inte autoinloggad. Det här är jätteirriterande, jag har blivit van att bara behöva klicka mig till sidan för att komma in på en gång. Men inte nu längre. Vad är det här för dumheter?

0 kommentarer: