2006-09-13

Förlåt, men...


...här kommer ett sånt där onödigt litet inlägg med ett låtcitat i slutet.

Lyssnade faktiskt på texten till den här låten ordentligt för första gången idag, och upptäckte att den inte handlade om vad jag trott tidigare. Jag har bara reagerat på en rad som jag gillade, och jag tänker nog fortsätta ignorera resten av låten. Den är helt enkelt inte lika bra. Vet inte varför jag gillar den här delen egentligen heller, men just idag högg den fast i mig:

Oh I've been dying to say this to you and I don't know what else to do.

Raden kommer om nu undrar från låten Ego med The Sounds.
Och jag håller fast vid att deras spelning på P&L var dåligt, ni får gnälla bäst ni vill.

edit: Konstaterade att det säkert blir jobbigt att läsa när den här bloggen bara är text, text, text. Så jag la in en bild här och ska försöka få in fler i framtiden. Bilden är just omslaget till albumet 'Dying to say this to you'.

0 kommentarer: