2006-09-19

Mannen i mina drömmar

Med inspiration från Ylva. Testet som ni alla har väntat på:


Är du min drömman/potentiella pojkvän?
(Men töser kan ju också göra det, så jag vet om jag gjort helt fel val?)


Jag säger: Åh, kan vi inte se på några avsnitt Vänner innan vi somnar? Du säger...
Ja, vad kul! Kan vi inte göra det imorgon kväll med? 10p
Okej, om du vill det så. 5p
Nej fy, den serien är ju så fånig. 0p

Vad anser du om Håkan Hellström?
Usch, han som inte kan sjunga! 0p
Håkan! Han är verkligen otroligt bra. 10p
Jodå, jag kan väl lyssna på honom utan att dö. 5p

Okej, glöm Håkan. Vad lyssnar du annars på för musik?
Jag älskar musik, fast bara från en speciell genre 5p
Jadu... lyssnar kanske på radio ibland. Bryr mig inte så mycket. 0p
Jag kan lyssna på allt från metall till trallig j-pop. Jag är väldigt varierad och vill inte dömma ut någon speciel sorts musik. 10p

Skulle du kunna tänka dig att ha ett LotR-maraton?
Ja! Jag struntar i om jag somnar under tiden. Filmerna är så bra att det är värt ett försök! 10p
Va? Vaddå LotR? Är det någon ny maträtt? 0p
Kanske det. Inte min favoritfilm, men varför inte? 5p

Men vad säger du om det här då... vi kan ha en tv-spelskväll istället!
Öh... det är väl bara småungar som spelar tv-spel? / Ja! FPS!!! 0p
Jaaa! Katamari, Donkey Konga, Guitar Hero, Zelda! 10p
Okejdå, vi kan testa. Fast inte för länge? 5p

Ja, valet är ju över... men vilken sorts politik föredrar du?
Höger! 0p
Vänster! 10p
Mitten någonstans/inte så insatt 5p

Om vi vore tillsammans: Vill du komma och se pjäsen jag är med i?
Klart jag vill! Jag tycker teater är riktigt roligt. 10p
Ja, men bara för att du är med. Inte för att jag egentligen har lust. 5p
Jag stannar hemma och ser en film så länge, teater är ju dödtrist. 0p

Vill du ha barn någon gång kanske?
Knappast, barn är så otrevliga. 0p
Du menar väl inte nu?! Nähe, men då är det lungt. Senare i livet, ja. 10p
Kanske... är inte så pepp på det, men man kan ju alltid ändra sig. 5p

Tycker du om litteratur i alla dess former?
Jag har några böcker i min hylla hemma. Men det är mest Wahlströms ungdomsböcker och sånt. 5p
Att läsa är jätteroligt och väldigt utvecklande! Varför skulle jag inte tycka om det? 10p
Men åhh, böcker är så trist. Läser kanske en halv när vi blir tvíngade i skolan. 0p

Kan du tänka dig att bo i Gbg?
Helt klart, en jättefin stad. 10p
Kanske, men det är väl inte mitt förstahandsval. 5p
Aldrig, tanken gör mig illamående. 0p

Vill du sova under ett duntäcke?
Ja, värme är det bästa som finns! 10p
Nej usch, då smälter jag bort. 0p
Beror på årstiden. 5p

Finns det stunder då du suckar och skakar på huvudet åt folk du ser på stan och som sticker ut från mängden?
Ja! Gud vad irriterad jag blir på folk som inte kan se ut som normala människor. 0p
Inte direkt, kanske om det är något för extremt. 5p
Nej, varför skulle jag det? Folk får se ut som de vill. 10p

Säg att du inte gillade kaffe, skulle du ändå dricka det eftersom att det är socialt?
Ja, kanske... om folk pressade mig till det. 5p
Ja, klart jag skulle! Dricker de andra kaffe får man väl anpassa sig. 0p
Knappast, jag tänker inte göra något jag inte vill bara för att alla andra gör det. 10p

Gillar du rollspel?
Har aldrig testat, men det verkar kul! / Ja, det är roligt! 10p
Njae, håll på med det du. Men jag vill inte testa. 5p
Eh, folk som håller på med sånt har ingen verklighetsuppfattning. 0p

Vill du titta på anime med mig?
Va? Vaddå typ Pokémon eller? 0p
Jaa, jag älskar anime ^__^ 10p
Visst, det låter rätt kul. 5p

Skulle du kalla dig själv kreativ?
Ja, verkligen. En/ett av mina största intressen är att spela teater/måla/skriva/teckna/sjunga/dansa/rollspela/etc. 10p
Kan väl kludda något på något papper och skriva en novell till skolan. Men mer än så blir det aldrig 5p
Äh, orka hålla på med sånt. Jag har noll fantasi och vill bara meka med bilar och sånt. 0p

Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Absolut! Det är jättespännande med andra länder och då får jag användning av mina språkkunskaper. 10p
Knappast, jag stannar här. 0p
Osäker, men om jag skulle behöva av någon anledning går det nog. 5p

Resultat:

170p
Vi är ju som menade för varandra!

150+
Ring mig, nu!

130+
Det skulle kunna gå.

60-130
Gråzoon

0 - 50
NEJ!

Och så kommenterar ni med era resultat, annars bits jag!

8 kommentarer:

Unknown sa...

hehe, go me. 165 poäng ^^

Anonym sa...

130 poäng fick jag bara, så jag klarade mig bara precis ;)

Anonym sa...

ja fick 150 poäng. linnea slog mig, fan också. ja passar väl mycket bättre som alex pojkvän än linnea? eller?

Anonym sa...

120-130 poäng. I den övre gråzoonen. =)

Anonym sa...

135 poäng inte en drömprins men i alla fall ett hyfsat resultat

Anonym sa...

95 tror jag det blev. Njea.

Korpa sa...

140.

Det skulle kunna bli du och jag. ^^

Anonym sa...

Haha, fick 155 :)