2006-09-06

Och så var man vuxen

Jag trodde ens artonårsdag skulle vara en sån där rolig dag när man slapp alla problem för en stund. Men så blev det såklart inte. Istället sitter jag i min säng med rödsvullna ögon och illamående. Dagen kunde helt klart börjat bättre. Inte kommer någon vara hemma på hela dagen heller, men just nu känner jag mig mest glad över det faktiskt.

Så ja, grattis mig. Hoppas det här året blir bättre än det senaste. Blir nog inte så svårslaget, så förhoppningsvis så.

Jag borde inte vara så negativ. Vem vet, det kanske bli bättre i år. Om inte annat så kommer jag förmodligen inte vara kvar här om ett år. Det är ju en upplyftande tanke.

Ja må hon leva...

1 kommentarer:

Unknown sa...

Många grattisar och kramar till världens bästa axel.

du har SH iallafall, vi är där hela dagen för dig! :)