2006-09-16

Film

Lady Vengeance

Dessa filmer som går eller snart kommer gå på bio vill jag se just nu:

Lady vengeance, Sök, Säg att du älskar mig, Snakes on a plane (endast för titelns skull), Pirates - Dead mans chest (egentligen är jag inget fan, men folk tjatar ju så om den), Offside, Ljus i skymningen, Lady in the water, Den enskilde medborgaren, Click, En obekväm sanning, Inte här för att bli älskad, Efter bröllopet och Farväl Falkenberg.

Bio-abstinens. Men jag har ju ingen att gå med! Känner du dig manad kan du ju höra av dig, förutsatt att du faktiskt är någon jag faktiskt vet vem det är, ehum.
Fast när det gäller Säg att du älskar mig är jag redan tagen, den ska jag och Linnea se. Men om ni inte behöver vara med mig på tu man hand får ni såklart följa med.

5 kommentarer:

Unknown sa...

jag vill gå på bio. kom ner hit så kan vi gå på bästa biosalongen i sverige :D

Alexandra sa...

Åhh, ni har så fina salonger där nere så jag blir avundsjuk :( Vilken är det som är den bästa då?

Unknown sa...

den på Heron city. man sitter i fåtöljer och nästa stol börjar nere vid fötterna så man har ALLTID fri sikt. helt underbart :)

Alexandra sa...

Åhh, dit måste jag ta mig någon gång :o

Unknown sa...

yes. with me. come on. i'm waiting! :P