2006-08-01

Det lider mot natten

Några timmar är det i och för sig kvar. Jag undrar vad jag ska göra med den här kvällen egentligen. Känns som alla kvällar och nätter bara flyter på, utan att man gör något av värde. Igår hade jag i och för sig i alla fall Sandra och Linnea här att fåna mig med. Och några andra töser lite tidigare på dagen. Men alla andra 'vanliga' kvällar, när man bara sitter och gör absolut ingenting... klickar sig mellan msn och irc, ser någon film, äter något, drönar i allmänhet... Visst, skönt att vara lite sådär lagom slapp på lovet. Men jag skulle gärna känna att jag har haft lite roligt alltså. Jag borde släpa hit någon som kan sällskapa med mig. Om någon nu vågar ta sig ut till ligisternas stadsdel nu när det börjar mörkna. Nåja, det får väl visa sig.

0 kommentarer: