2006-08-29

Minne

Jag skulle ju skriva om tv-spel! Och vad gör jag? Jag blir sjuk och glömmer bort det. Very well, det får komma senare. Just nu har jag ingen ork till att få ihop något bra.


Idag har jag inhandlat skor:



Bilden är dock lite missvisande, hela skorna är alltså mörkt svarta. Och inte lilaaktiga som delar av dem ser ut att vara här. Jag hoppas inte mina fötter kommer dödas av dem, var så längesen jag köpte skor med klack. Men jag provgick dem lite för en stund sen, och det ska nog gå bra.

För en gångs skull var mamma min nöjd med vad jag köpt, annars brukar vi inte riktigt vara överens om vad som är snyggt. Skorna kom i alla fall från Din Sko och kostade 380 riksdaler, helt okej. Och jag blev inte så farligt lång i dem som jag fasade för. Dessutom kommer de nog gå prima med mina svarta stuprör, den kombinationen ska jag nog testa imorgon.

Det här var nog det närmsta en blogg om mode ni kommer få från mig, så håll till godo.

0 kommentarer: