2006-08-14

Ljuspunkt

Fick just höra en sak som fick mig att le lite under kvällen också:
Linnea och hennes mamma är och tittar på krukor. Linneas mamma spanar in en speciell sådan, går fram till den och säger förvånat: "Men den är ju av plast..."

Ni kanske inte förstår varför jag ler åt det. Men ni som har sett Sagan om de bannlysta förstår säkert min koppling. Man måste älska den kommentaren.

Linnea har förresten en blogg nu, kika gärna in på den: Bunny the Frank.

Dessutom så påminde Linnea mig om att påpeka att alla borde ta sig en extra titt i nästa upplaga av nöjesmix om man bor här i gävle-sandviken med omnejd. Då kommer man nämligen hitta Madde, Alex och Linnea på vimmelbilderna från Cityfesten, sägandes något fint om att det är trevligt att träffa folk och om att det är roligt att det finns något att göra för en gångs skull.

Mitt och Linneas första spel i SH är igång. Det ser väldigt lovande ut, hennes karaktär verkar riktigt skoj. På ett tragiskt sätt.

Nu ska jag sova. Känns som om det behövs.

0 kommentarer: