2006-08-30

Mitt nya jag

Ja, jag gjorde en liten chansning och gick till en annan frisör än min vanliga. Resultatet ser ni här, själv är jag riktigt nöjd.

Dessutom var det riktigt upplyftande att gå till frissan. Tjejen som klippte mig börjar med att berömma mina skor och fråga vart jag köpt dem, sen säger hon att hon tyckte det var så kul att få in folk som hade lite annorlunda stil än vanligt. Hon var nyinflyttad stockholmare och fasade lite över att Gävle-bor såg så likadana ut allihopa. Ja, ibland känner jag verkligen också så när det gäller den här staden. Rolig kommentar att få i alla fall, det finns hopp för mänskligheten.

Imorgon sätts rollerna för våra kommande produktioner. Kan inte säga annat än att jag är lite nervös. Men förhoppningsvis kommer alla bli nöjda till slut. Det brukar då bli så i alla fall.

Var på IKEA idag också. Valde ut en stor hylla som ska inhysa alla mina böcker, min tv och alla konsoler som ligger och dräller på mitt rum. Förhoppningsvis får jag lite ordning på grejerna nu. Dessutom valde jag ut en matchande byrå också, där jag kan gömma undan en massa skräp jag bara inte kan slänga. Sånt är så svårt, jag vill spara allt jag har.

Nej, nu börjar det bli dags att sova. Ska börja försöka snart.
Godnatt.

0 kommentarer: