2006-08-19

Den där hon har ont i halsen

Ikväll har varit en vänner-kväll. Jag har läst om en massa översättningsfel till den svenska textningen, skummat igenom wikipedias långa beskrivning med en massa grejer jag aldrig upptäckt i serien (igen) och sett ett avsnitt. Okej, ett avsnitt är mesigt lite, men kvällen är ju ung.
När ska någon ha ett vännermaraton med mig, är den stora frågan. Jag kan bara tänka mig hur roliga skämten kommer bli när man är otroligt extremt trött och klockan är fyra på morgonen. Sen okej, det skulle ta alldeles för lång tid att se hela serien, men man kan ju alltid sluta när man verkligen inte klarar av mer :P

Och jag är sjuk! Eller nästan. Halsont, fast bara på vänster sida. Märkligt. Förhoppningsvis är det över snart, känns mest som om jag har rivit mig i halsen på något vis... Hm, nåja. I natt sover jag med fönstret stängt, så jag inte får en förkylning också.

1 kommentarer:

Unknown sa...

hey, jag är arbetslös!
jag vill ha vännermarathon. ta med din boxar ner till sthlm så släpar vi över robin med :D