2008-01-08

Wow!

Ikväll känner jag verkligen att jag är nöjd med mitt liv. Jag har en pojkvän, som till och med är min sambo nu, som jag älskar otroligt mycket och som älskar mig tillbaka. Jag har föräldrar som bryr sig väldigt mycket om mig och en syster som står upp för mig i vått och torrt. Jag har alla mina gamla kompisar från Gävle, som jag fortfarande har bra kontakt med trots avståndet, plus alla nya vänner här i Lund. Jag är med och sätter upp en föreställning jag tror kommer bli otroligt bra! Jag pluggar något jag vill plugga, men har massor av andra saker jag skulle kunna göra. Det är det som känns bäst, jag har allting framför mig. Jag kan ta ett jobb, söka teaterskolor, försöka få teaterjobb eller åka till Japan och plugga. Jag har pengar så jag klarar mig, och jag vet att jag klarar vad jag nu än bestämmer mig för att göra. Mitt liv rockar!

Och imorgon kommer Madde och Linnea hit och hälsar på, vilket också ska bli jätteroligt! Får se vad vi hittar på. Jag måste ju visa dem Lund, sen lär vi väl springa runt lite i Malmö. Annars är det ju bara Lina från Gävle som tittat in, så det är roligt med lite fler folk hit. Sandra planerar också att komma förbi om inte alltför lång tid, vilket ska bli lika roligt det!

Eftersom att pojkvännen åkte till Småland idag för att ta ut lite grejer som står i hans gamla lägenhet så är jag ensam hemma ikväll. Ska nog ta och vira täcket runt mig, äta lite vindruvor och spela Farao samtidigt som jag slötittar på tv. Mysigt!

0 kommentarer: