2008-01-15

Begär


Okej, jag är officiellt kär. Kikade idag på den guidade turen till MacBook Air på Apples hemsida, och herregud! Jag måste bara ha den datorn.
Bara det att den är lika tjock som ett av mina fingrar när den är stängd är ju nästan tillräckligt i sig. Men jag älskar sånna små funktioner som att man kan zooma i, rotera på och bläddra bland bilderna med hjälp av touchpaden.

Att den sen inte har en inbyggd cd-läsare gör faktiskt inte så mycket. Jag installerar inte så mycket på min laptop som inte finns på nätet, och om jag ändå vill göra det så går det att göra trådlöst via den stationära PC'n eller koppla in en extern. Och jag krånglar gärna lite extra med det om jag kan få en så tunn och annars funktionell dator. Det enda negativa är att det bara verkar finnas en USB-port.

Kikade lite på studentpriset, och det låg på 14 850. Om jag bara får ett jobb slår jag nog till. Har haft min gamla trotjänare i snart tre år, det börjar bli dags att gå vidare :)

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
M sa...

Haha, tyckte det va lite kul att jag klickade mig hit via bloggtoppen när jag kolla min statistik och såg att du fanns där i "bloggar som liknar din egen"... Att bara slumpartat hitta SHare sådär. Det e fint. :)

Alexandra sa...

Haha, världen är liten :D