2006-11-07

Viktor och Rolf

Alltså, jag brukar ju sällan intressera mig särskilt mycket för mode i den bemärkningen att jag vill ha det som är inne och hett för stunden. Jag tar det som jag tycker är snyggt för tillfället, utan en tanke på om det matchar vad andra tycker.

Men idag så kollade jag igenom den där nya kollektionen från Viktor och Rolf som H&M håller på och gör reklam för för stunden, och det var faktiskt några saker jag kände att jag bara måste ha.

<- Först den här otroligt söta kjolen. Tröjan var dock ingen hit.

Sen, så var den här blusen också bedårande gullig. Resten av outfiten var inte så tokig den heller. ->

Inte för att jag någonsin kommer kunna få dem. Kollektionen kommer ju inte ens till Gävle, så även om det inte skulle bli svindyrt med personalrabatten så blir det inga kläder för min del. Om man inte åker till Uppsala, men allt lär ju ändå ta slut i ett nafs.

0 kommentarer: