2006-11-03

Linnea wants me - I want Zelda

Så måste det vara, helt klart. För tredje gången blev jag strandsatt i Valbo för att Linnea läst busstidtabellen fel... coincidence? I don't think so!

Dagen började på Linneas luftmadrass. Vi krånglade till både i och urblåsning av luft ur den, sätten man skulle göra det på var alldeles för lätta. Det handlade inte på något sätt om att vi inte kunde lista ut de lätta sätten.

Två underbara videos till Zelda Twighlight Princess har kommit ut. Titta bara:
Opening
Video

Har just insett att jag vill ha det lilla musikspelet Pop'n som jag fram tills idag knappt hört talas om. Verkar ju helt underbart kul.

Insåg just att jag fick en hundralapp idag som jag inte har någon aning om vart den tagit vägen. Hmm, får leta imorgon.

Det var några korta uppdateringar av mina tankar från idag. Det är för sent på natten för att skriva något vettigt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Efter de där videosnuttarna börjar jag bli riktigt sugen på att köpa Wii. Men jag ska vara duktig och hålla hårt i mina pengar.