2008-02-10

Lite om dagen

Ptja, vad kan man säga. Christer Sjögren till final i Melodifestivalen. Men låten var ju rolig i alla fall, fast hans tanke var kanske inte att få folk att skratta?
Annars gillade jag tjejerna som ville ha alla sina ex i en hönsnätsbur på vinden. Men mest för att den också var rolig att skratta åt. Och vad var nästa rad i den låten? Jag och (korridors-)Niklas tyckte att de sa "ge dem en slägga på kinden", men det låter väl lite väl brutalt får man tycka.

Annars har inte mycket hänt idag. Tvättade, såg I Am Legend med korridorare. Bra film, men inte så bra som jag hoppats. Tänk Cast Away, fast med muterade människor, mer action och inte lika gripande. 3/5.

Har börjat läsa igenom Liftarens Guide till Galaxen igen, helt klart en av världens bästa och roligaste böcker. 5/5 alla gånger!

Städat har jag ju också gjort. Men det går inte att få det helt ordentligt här, med tanke på div. flyttkartonger och grejer som jag inte har någonstans att ställa. Gud vad jag längtar efter en ordentlig lägenhet.

0 kommentarer: