2009-03-25

Onsdag

Hur skriver man av en låt på jiddish när man inte kan språket? Det ska jag ge mig på nu, så jag hoppas jag kommer på ett sätt...

Har varit väldigt trött hela dagen. Repade som vanligt men hade ingen ork till att vara särskilt uppfinningsrik eller komma med några idéer. Efter det har jag mest suttit och tränat på lite olika låtar, och letat upp nya som jag ska lära mig. Samt sett senaste avsnittet av desperate housewives! Mycket chockerande :o

Imorgon ska jag in till läkaren för att kolla upp min ständigt krånglande fotled. Har föga hopp om att få någon hjälp, men man kan ju alltid hoppas.

Igår fick vi nycklarna till lägenheten också, yay :D Fast vi kommer inte flytta in ordentligt förän i mitten av maj när skolan är slut. Men så skönt att allt är fixat redan nu! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

En låt på jiddish ???? varför då?

//Vi i Vemdalen undrar.

Alexandra sa...

Det är en judisk klagobön för de döda, vi ska sjunga den i våran pjäs :)