2009-03-11

En liten vanlig dag

Ytterligare en dag i mitt liv avslutad. Vi har jobbat på med vår slutproduktion som för tillfället benämns som "Ett potpurri av förtryck". Vi har noll koll och prövar oss bara fram för tillfället, men jag tror det kommer att bli riktigt bra! :)

Har bytt till vegetarisk mat i skolan också, och tänkte börja köra med det hemma också när jag har ätit upp de köttprodukter jag har hemma (jag är ju ändå fattig student). Eftersom jag ändå så sällan äter kött och inte tycker det är särskilt gott tror jag nog det är hälsosammare för mig att köra på veggie-mat, kommer nog få i mig mer vitaminer och annat jox därifrån. 

Torbjörn lallar runt på turné i värmland just nu, så jag har en dubbelsäng helt för mig själv. Sån lyx! Fast efter att ha lyxat sig någon dag kommer jag nog mest bara tycka det är trist att ligga där helt ensam. Saknar redan att ha honom där när jag somnar, jag ligger jämt vaken jättelänge när jag ska sova ensam.

Funderar på att köpa mig ett Interrail-kort till sommaren. Måste ju vara roligare att åka runt med tåg än att krångla med bil gissar jag på? Måste bara övertyga Torbjörn om att det här är världens bästa idé.

Och nu - dusch, textinstudering samt sömn och grejer på gång. Tjipp!

0 kommentarer: