2009-03-16

Feber

Febern och förkylningen ger inte med sig. Egentligen ska jag sjunga på klassens sånglektion imorgon (då vi alla under olika tillfällen får utsätta oss för en master class-lektion), men det kommer ju inte att fungera när jag hostar hela tiden. Får skjuta upp det till nästa vecka.

Idag diskuterades det huruvida vi skulle jobba på påsklovet eller inte. Jag vill helst inte det, jag är en sån som verkligen behöver pusta ut lite ibland. Men enligt Svante så ingår det tydligen i kursen att man får jobba en del på loven. Varför ska man då ens ha lov? Nåja... Det blev iaf bara tre dagar och vi ska bygga lite scenerier och så, så det blir inte något psykiskt påfrestande repetitionsarbete åtminstone.

Sen ska vi gå och se I väntan på Goudot med klassen på torsdag också. Lite surt då Torbjörn kommer hem då och jag gärna vill vara med honom, men jag har velat se den här föreställningen ett tag nu så jag vill ju inte missa chansen till det heller. Torbjörn får vänta en timme extra. Den som väntar på något gott, ja ni vet. 

Mitt huvud håller på att sprängas. Tror det är dags att sova lite igen.

Just det, lägenheten gick till någon annan. Surt sa räven...

0 kommentarer: