2009-08-10

Uppsats, Lund och gitarrsug

Nu sitter jag här och pustar ut efter en dag av studier och åter studier. På söndag ska min paper för sommarkursen vara inlämnad, och efter dagens arbete kan jag faktiskt känna mig lugn i att jag kommer klara av det. Men det har varit lite av en pärs. Har bara några sidor analys kvar att skriva nu dock - härligt!

Imorgon ska jag åka till Lund! Bara sådär! Kände att jag behövde en till liten avstickare innan skolan drar igång igen, och jag har inte varit i skåne sedan maj 2008. Tiden går, minst sagt. Men imorgon ska jag träffa Jack och ha School Rumble-maraton ^_^v Jag har inte sett någon anime på jag vet inte hur länge, vilket nog till stor del beror på min usla bandbred. Så det ska bli ett trevligt återseende! Ja, både Lund, Jack och School Rumble då.

Jag undrar om grannarna blir arga om man sitter och spelar "Märk hur vår skugga"  klockan tio på kvällen? Jag blev så sugen på att lära mig ackorden till den ordentligt nu, men det får nog vänta till en mer passande tidpunkt.

0 kommentarer: