2006-07-28

Ombyggnad

Ja, som det kanske märks så håller jag för tillfället på att göra om den här bloggen lite. Den ska ju se trevlig ut i folks ögon med. Bloggandet itself kommer förhoppningsvis komma igång snart. Måste klura ut vad jag verkligen vill ha den här bloggen till, men det hinner jag nog klart med ungefär när jag gjort klar utseende-biten.

Kan ju i alla fall säga att idag var min sista arbetsdag. Skönt, men lite vemodigt. Det har varit riktigt trevligt faktiskt, trots att jag vissa dagar varit lite irriterad pga saker som hänt på hemmaplan. Nåja, nu är det över i vilket fall.

2 kommentarer:

Shetani sa...

Hm, texten är lite svårläst, men annars ser det småfräckt ut. :P

Alexandra sa...

Mmm, såg att smälte in lite för bra. Får bli så här istället. Jag lekte copycat och lade in charts också. Mwihi ^^