2006-07-31

Goder morgon

Dagens göromål består i detta:
  • Vara på trafikskolan 15:00 för att göra ett eller flera övningsprov inför det riktiga teoriprovet.
  • Möta upp Sandra strax efter fyra eftersom hennes tåg kommer in då.
  • Ha filmkväll med en drös människor.

Okej, en drös människor är en lögn... vi blir nog bara sex pers. Finns ju en massa människor jag kunde dragit dit, men jag har hela tiden glömt att fråga innan de försvunnit igen. Men känner du att du nog verkligen borde vara där så peta på mig, ju fler desto bättre menar jag. Jag föredrar dock att bara bli petad på av folk jag redan känner.

Och ja, gårdagen blev bättre mot kvällningen. Jag lyckades städa, och jag tycker faktiskt resultatet blev väldigt bra. Alla Tolkien-, Rowlings- och Bishop-böcker fick nu hamna på mitt skrivbord. På så vis blev det inte lika trångt bland tidningarna.

Få se nu, har jag något intressant av värde att berätta, och inte bara en massa saker som är rätt ointressanta för folk som inte känner mig... nej, det har jag inte. Så det får duga såhär.

0 kommentarer: