2009-04-08

Tyst

Kan väl en gång för alla slå fast att min iPod blivit stulen nu, antar jag. Den låg på plats i min väska ena dagen och andra var den spårlöst borta. Hörlurarna som saknar en av "puffarna" som ska sitta mot öronen fick jag dock behålla. Snällt...

Det som suger är ju för det första att den var rätt ny, köpte den på jullovet. Sen har jag inte något som helst skräp att ersätta den med så länge, och jag fullkomligt hatar att vara utan musik när jag t ex åker tåg som jag kommer göra nu till helgen. Särskilt hemvägen lär ju bli skoj nu, eftersom jag kommer att få åka den sträckan själv. Åååhhh.

Känns som att jag är otursförföljd. Stulen Wii, förstörda högtalare, stulen iPod... Det här jävla stället alltså, man kan visst inte lita på någon. Nu måste jag på något vis skrapa ihop pengar till en iPod då, utöver en massa andra viktigare saker som jag först måste prioritera. Lär ju sluta med att jag får sälja min underbara dator.

Angående att sälja så försöker jag göra just det med min Pop'n Musik ASC-kontroll, två Pop'n-spel samt en PS2 slim i NTSC-version. Om någon som läser skulle vara intresserad av något av detta så kan ni hitta annonsen här.

0 kommentarer: