2009-04-14

Träningsframsteg och sånt

Påsklovet tog slut i en rasande fart och nu sitter jag här på Torbjörns rum igen. Ensam igen, för han är ju som alltid ute på någon grej med viseleverna. Stackars lilla mig som får sova ensam!

Nåja, jag har fullt upp ändå. Premiären har blivit uppskjuten till den andra maj, men det betyder ju inte direkt att vi har gott om tid för det. Det kommer bli en del nio till nio-rep de kommande två veckorna, så jag lär ju vara rätt slutkörd. 
   Idag har vi kastat säckvävsdockor fyllda med sågspån (dammigt) och stolar (läskigt) på varandra. Varför? Svante hade fått någon slags vision om stolskastning, om jag förstod saken rätt. Som tur var blev ingen skadad och alla klarade sig med synen i behåll. Touché!

I morse joggade jag runt sjön istället för att gå, och det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara! Har nog fått bättre kondition på sistone utan att jag själv riktigt märkt det. Heja mig! Jag fick inte ens ont i foten, helt otroligt.

Nu har jag ägnat slutet på kvällen till att se två Scrubs-avnitt. Härligt att inte göra någonting som kräver någon särskild tankeverksamhet för en stund. Nu ska jag borsta tänderna och dra mig mot sängen. God natt!

0 kommentarer: