2009-04-05

Påsklov

Då var det dags för lov. Skönt att vila lite tycker jag! Fast jag har mycket text att plugga in så jag känner mig ändå lite stressad.

I fredags åkte jag och Torbjörn till Särö hus utanför Göteborg där vi låg och småplaskade i poolen och värmde oss i varsin jaccuzi samtidigt som vi drack juice och åt passionsfrukt. Det var riktigt härligt, minst sagt.

Men nu är det slut på slappandet och tillbaka till träningen. Vi tog en morgonpromenade på sisådär en fyra kilometer i morse, och senare blir det styrketräning. Ska städa också, det är ju lite fysiskt ansträngande. 

På onsdag åker vi uppåt landet till Uppsalatrakten och hälsar på Torbjörns mamma, och till helgen ska vi hem till Gävle. Har inte varit där sedan jullovet, så det ska bli kul att träffa alla igen. Märkligt att en fjärdedel av året har gått utan att jag träffat någon hemifrån.

0 kommentarer: