2009-04-17

Blabla

Nej nu får Torbjörn komma hem! Han är borta längre perioder alldeles för ofta! Särskilt när jag är sjuk och inte kan göra så mycket mer än att hänga på rummet helt ensam. Men imorgon kommer han iallafall. Fast jag kommer ju repa från nio till nio så vi lär ju inte se så mycket av varandra ändå.

Idag har jag gjort ett affischförslag till "Nu ska vi prata om Europa", våran fabulösa slutproduktion. Den kanske dyker upp här på bloggen inom kort. Spännande eller hur?

Jag har blivit väldigt insyltad i Scrubs på sistone. Hittade under min sjuka period en sida där alla avsnitt fanns att se helt underbart gratis och olagligt så jag har streckkollat en del. Har dock märkt av en bieffekt - ont i nacken! Eller ont och ont, men det har blivit lite stel eftersom jag legat ner så mycket så nu knakar den så fort jag vrider på den.

Och det var dagens intressanta fakta. Ciao!

0 kommentarer: