2008-08-06

Tränaträna

Slutade jobba klockan tio, kom hem för en kvart sedan, börjar igen imorgon klockan åtta.
Det är sånna här dagar man känner sig allmänt matt.

Men jag ska inte klaga. På söndag blir det lågsäsong på campingen vilket innebär 5 timmars arbetsdag. Fast jag hade nästan hellre jobbat sju, det är inte så mycket mer ansträngande och jag vill gärna skramla ihop slantar bäst jag kan.

Träningsuppdatering:
Det är nog bra för mig själv om jag skriver vad jag gjort varje dag som lite motivation. Då måste jag erkänna för de som nu läser när jag har latat mig. Men idag är inte en sån dag! Idag laddade jag iPoden med en förberedd spellista på 40min. Bra på så sätt att jag inte får ta pauser för att byta till en bättre låt och att jag har bestämt från början hur länge jag ska hålla på. Så jag gick i rask takt runt på området ner mot boulongern och vågade mig till och med på att jogga längs allén där inne när det var helt folktomt där. Inte någon längre sträcka men bättre än ingenting? Har även cyklat 1,2 mil hem från jobbet så idag är jag nöjd med min insats. Ska göra mitt bästa för att faktiskt cykla till jobbet imorgon bitti också!

0 kommentarer: