2008-08-15

Längre väntan för HP-fans

Premiären av Harry Potter and the Half Blood Prince skjuts upp  till 17 Juli 2009. Tråkigt för mig och alla andra fans. Jag tycker helt klart att HP-serien blivit bättre för varje film. Lite mörkare, lite vuxnare och seriösare jämfört med de första som helt klart kändes som att de riktades mot en yngre publik. Så jag hoppas såklart att de sista filmerna ska vara av rätt hög klass, det är de skyldiga de fantastiska böckerna. Så om de behöver lite extra tid för att färdigställa filmen och få allt så bra som det kan bli så är det nog fine by me ändå. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner samma sak, visserligen en längre väntan men nu vet jag vad jag gör på min födelsedag nästa år :)

Ependyma Louise sa...

Måste erkänna att jag inte läst HP-böckerna... men jag ser med spänning fram emot varje film! :3

Kul att du också gillar anime... jag är en nörd i vissas ögon... som gillar sådant, samt sci-fi, TV-spel och... annat "nördigt". Men försöker inte bry mig om det. Söker istället upp likasinnade. Fungerar ofta över förväntan.

Har alltid drömt om att få testa teater. Typ 29 år senare fick jag vara med i min första uppsättning. Gick kanonbra. Underbar amatörgrupp jag hamnat i. Vi fick en fin recension och i går lade jag upp bilder på min blogg.

Ha det bäst. /Louise :)

Anonym sa...

Heeey =) Kika gärna in min treevliga lilla blogg =)