2009-11-09

Sjuk igen?

Halsont, fryser. Kunde inte sova inatt. Dock inte pga dessa orsaker, jag var bara inte trött. Hoppas att det går bättre inatt och att jag inte har svininfluensan.

Jag har skaffat ett halvårskort på den lokala simhallen! Här ska motioneras! Med tanke på att det är högst 500 meter dit så känns det dumt att inte utnyttja den. Två gånger i veckan har jag tänkt mig, hoppas det håller.

Min DS har gått sönder :( Och Torbjörn som var söt och kom hem med ett spel till mig häromdagen! Kingdom Hearts 358/2 days - som jag väntat! Men istället för att spela har jag nu fått maila Nintendo-människorna för att fråga om reparationskostnader. Men förmodligen måste man väl skicka in den för att få ett kostnadsförslag. Och sen får man väl vänta någon månad innan man får tillbaka den. Nåja, jag får väl göra något konstruktivt med min tid istället.

Nu ska jag duscha, och sen är det läggdags. Gonatt!

2 kommentarer:

Taura-Tierno sa...

Bra med simning, jag har börjat simma här i Skövde :)

Alexandra sa...

Jaa. Jag hatar att springa och har insett att jag aldrig kommer att klara av att göra det regelbundet. Det här mycket bättre :)