2009-09-04

Visskolan


Jag har varit lite dålig på att blogga nu sedan skolstarten. Mycket på gång, ingen rast och ingen ro!

Första två veckorna har i alla fall varit hur bra som helst! Vi har sjungit lite för varandra, varit på marstrand, och nu den senaste veckan haft en underbar gästlärare - Lena Klarström. Hon hade en mängd olika röstövningar med oss, det kändes verkligen som en och annan sak gick upp för mig som jag inte riktigt fått till innan. Lyckades ta mig igenom Memory från Cats på ett mycket mindre ansträngt sätt än innan. Bra vecka!

Klassen är väldigt trevlig också. Man lär ju inte alls känna folk lika snabbt som på den tiden jag bodde på internatet, men jag har ändå fått ett väldigt gott intryck av klassen! Idag fick jag en födelsedagspresent av en av dem också - Petra var så söt och gav mig en klippning! Se stel numåstejagleinförkameran-bild ovan! Det syns dock inte att det är mycket kortare i nacken än tidigare.

Imorgon blir det festligheter hemma hos oss för att fira min födelsedag! Det ska bli roligt, det kommer både folk från skolan och från resten av världen. Så imorgon blir det till att inhandla diverse onyttigheter som behövs för en sådan tillställning.

Det var åtminstone en liten update om vad som har hänt på sistone. Nu ska jag hänga lite tvätt om jag orkar. Tjing!

0 kommentarer: