2009-09-20

Fullt ös

Det är svårt att få tid att blogga när det är så mycket annat på gång! 

Skolan rullar på - det är fortfarande hur kul som helst. Trivs som fisken i vattnet. Förra veckan blev vi indelade i grupper inför viscaféerna vi ska hålla i slutet av oktober, vilket är otroligt snart. Det blir konserter på 2 x 40 minuter per grupp. Ska bli spännande att se vad vi gör av den tiden.

Det här veckoslutet har bjudit på Liseberg gånger två. Först blev det till att försöka se Håkan Hellström i fredags, men vi lyckades mest med att höra honom. Det var otroligt mycket folk så vi hamnade långt långt bak, men det var kul ändå. Håkan är ju alltid Håkan, även på långt håll. Och igår var jag där igen tillsammans med Torbjörn, Petra och hennes sambo Pär för att åka karusell och sånt som man vanligtvis gör på Liseberg. Tjoho!

Idag har varit en vilodag, vilket jag tror verkligen behövdes. Har övat på både piano, gitarr och sång så jag har ändå varit rätt produktiv på ett slappt vis.

Nu ska jag ta och lägga mig en stund på spikmattan och vila min onda rygg - sen blir det till att sova. God natt!

0 kommentarer: