2007-10-31

Anders och Måns



Igår var det till slut dags. Efter många om och många men och många men jag kan inte den dagen så var det dags för en hel afton i Anders och Måns tecken. Jag, Erika, Jack, Ivar, Jonathan, Henrik, Elin, Ai Li och inte minst nyblivna ekonomen Julia samlades för att njuta av detta program av världsklass. Anders och Måns ÄR den svenska kultureliten.

Händelser under kvällen:
  • Erika slog ut Jack, Jonathan och Ivar en efter en i Soul Calibour. Erika hade aldrig spelat förut.
  • Henrik slog inte Jack i Guitarr Hero.
  • Jonathan ägnade första delen av kvällen till att helt osocialt spela sitt nyinköpta DS-spel.
  • Erika och jag fick köpa godiset. Erika och jag är de enda som inte äter godis.
  • Ivar ville ha salt godis, men inte lakrits. Va?
  • Att bestämma mat var svårt. Jag och Jonathan vägrar lök. Erika vägrar socker och mjöl. Till slut blev det fullkornspasta med kyckling.
  • Julia insåg till sin fasa att hon inte längre förstår alla japanskaskämt.
  • Ivar hade bilen alldeles för länge på parkeringen. Jag vet fortfarande inte hur det gick med det.
  • Jack kallade Nöken för ful. Jack har fel!!!
  • Henrik spoilade 95% av skämten genom att säga poängen innan Anders och Måns.
  • Erika och Ai Li gick innan vi kollat klart. Alla förfasade sig.
  • Jack fick kvinnligt besök och försvann i en kvart eller så. Alla var ytterst misstänksamma.
  • Bara jag och Henrik dansade med i Rönnijuice-dansen.

Tack för en trevlig kväll alla!

0 kommentarer: