2010-02-11

:)

Jag har varit rätt usel på att uppdatera här på sistone får jag erkänna! Internatlivet gör sånt med en. Det är full rulle hela tiden och det blir inte så mycket tid vid datorn då. 

Jag trivs i vilket fall otroligt bra här. Jag gillar inte riktigt tanken på att det bara är fyra månader kvar med världens underbaraste klass och på världens mysigaste internat. Jag vill verkligen inte att det ska ta slut! Jag lär mig så mycket nytt hela tiden. Det är verkligen fantastiskt att känna hur man utvecklas dag för dag! Okej, visst finns det vissa veckor då det känns skit och man känner att man aldrig mer ska ta en ton, men allt det bra väger upp de perioderna till fullo.

Nästa vecka är det lov! Då ska det repas inför turnéerna som vi snart åker ut på, samt lagas en massa god sushi och pizza. Det kommer bli toppen!

Det känns som att det blev många fantastiskt, underbart och otroligt i det här inlägget. Men så bra känns det faktiskt just nu! Allt är toppen :) Nu ska jag kila iväg och se på någon B-skräckis. Ciao!

0 kommentarer: