2009-12-23

Hmm

Nog för att jag just skrev att det är skönt att vila, men det får ju inte vara så dött att det blir tråkigt! Nu är jag klar med alla julklappsbestyr inför imorgon, och jag har ingenting alls att göra. Kan inte sova redan nu, är inte alls trött. Kan inte sjunga, för jag har sjungit för mycket eller för fel idag och är lite hes. Kan inte spela gitarr så bra, för jag har haft av en nagel och jag har blivit väldigt hårt biten av en råtta i ett finger och är lite svullen. Systeryster är hos sin flickvän och de äldre i familjen sällskapar med några vänner till dem, och jag är inte så sugen på att vara med där. Det är även lite för sent att ge sig av någonstans med tanke på att man ska vara igång hyfsat tidigt imorgon! Det enda jag kan göra är att uppdatera Aftonbladet och Facebook för att se om andra människor gör något spännande... Jag borde börja se någon ny serie på nätet eller något, så man har något i beredskap för tillfällen som dessa! 

Nu kom en Tough Alliance-låt upp i min spellista på Spotify, då blev jag lite gladare! Jag får väl dansa runt i mitt rum till låten tills jag blir trött antar jag.

0 kommentarer: