2009-10-05

19 oktober är det dags...

Då kommer min grupp att framföra sitt första viscafé. Jag återkommer med tid när jag vet mer, men det är under kvällen någon gång. Café nummer två blir på onsdag, dagtid den gången. Spännande! Tyvärr har jag lyckats gå och dra på mig urinvägsinfektion så jag har inte varit i skolan och repat idag. Men efter att ha fått lite antibiotika från läkaren så hoppas jag på att vara bättre snart. Imorgon tänker jag iaf gå till skolan - tänker inte missa mer nu!

Den här dagen har följdaktligen inte gett särskilt mycket spänning. Jag har hängt på vårdcentralen, ätit, tittat på tv, duschat och sovit en hel del. Igår var jag på Trubadur-slam på Hängmattan inne i Göteborg - kul! Vann gjorde Magnus Beischer, helt rätt tycker jag. Fast jag tyckte han gjorde sig bättre live än inspelad.

Nu ska jag äta mat och antibiotika. På återseende!

0 kommentarer: