2007-01-18

. . .

Igår fick jag höra det tragiska att borttappad/Erik gått bort. Han var en av medlemmarna på det spelforum där jag brukar titta in mest varje dag. Vi hade inte pratat så mycket, men jag brukade läsa hans bloggar och tyckte verkligen att han var så otroligt trevlig. Det känns så konstigt, jag kan inte förstå att han är borta. Även om man inte träffat någon så betyder inte det att man inte reagerar på sånt här. Det kändes inte riktigt som om jag hade rätt att gråta över någon jag kände så lite, men jag kunde inte låta bli. Jag tänker på hans bror, och resten av hans familj. Jag riktar en tanke till dem och hoppas att borttappad har det bra på platsen där han är nu.

R.I.P

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Vet hur det känns.
Beklagar.

Karolina sa...

Usch vad hemskt :( Klart att du ska få känna som du gör! Jag förstår dig helt klart och beklagar sorgen!